وبسایت بارسای رویایی از امروز 4 فروردین 94 رسما فعالیت خود را از سر گرفت

مقالات اختصاصی بارسای رویایی

جدیدترین تصاویر و کلیپهای بارسای رویایی

خلاصه ی نقل و انتقالات رسمی بلوگرانا تا به امروز :



بر اساس بررسی های Football Observatory لیونل مسی با عملکرد درخشانش در سال 2015 در صدر برترین مهاجمان جهان جای گرفت.

 

 

از بارسلونا بازیکنان دیگری همچون لوئیس سوارز و نیمار نیز در لیست 105 نفره ی ارائه شده توسط این موسسه به چشم میخورند که حتی رتبه ی آنها نیز از رونالدو بهتر است.



ادامه ی خبر...

فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت که فینال جام حذفی بین تیم های بارسلونا و اتلتیکو بیلبائو در ورزشگاه نیوکمپ بارسلون برگزار شود.

بارسای رویایی

با توجه به این که مذاکرات بین باشگاه بارسلونا و باشگاه اتلتیک بیلبائو به نتیجه نرسید فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت که ورزشگاه برگزاری این مسابقه را خود انتخاب کند.



ادامه ی خبر...
تاریخ : 5 / 1برچسب:,
زمان انتشار : 16:35....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

قالب فعلی این وبلاگ ( مخصوص بلاگفا و لوکس بلاگ ) با قیمتی مناسب به فروش میرسد

راه های تماس :

لاین : sina.l.m.l.d.b

اینستاگرام : dreamybarca

ایمیل : dreamybarca@yahoo.com



هر دو تیم تا پایان لالیگا، 10 بازی دیگر در پیش دارند. نگاهی به بازی های دو تیم نشان می دهد که رئال یک بازی خانگی بیشتر از بارسا برگزار خواهد کرد و رقیبانی ساده تر نیز در پیش دارد.

 

 

این تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت نیز نسبت به بارسا برتری دارد و در صورت برابری امتیازات در انتهای فصل، این رئال است که بدون توجه به تفاضل گل، قهرمان خواهد شد. نقطه برتری بارسلونا نیز اختلاف 4 امتیازی در صدر جدول است که البته با دو تساوی این صدرنشینی به خطر خواهد افتاد.



ادامه ی خبر...

شب گذشته در حساس ترین دیدار این هفته لالیگا دو تیم بارسلونا و رئال مادرید برابر یکدیگر صف آرایی کردند و در پایان این شاگردان لوییس انریکه بودند که با نتیجه دو بر کی بر میهمان فائق آمدند و اختلاف امتیاز در صدر جدول را به عدد 4 رساندند .

لیونل مسی بهترین بازیکن میدان ال کلاسیکو شد

لیونل مسی در این دیدار پاس گلی ارزشمند برای متئو ساخته و پرداخته کرد و با نمایش خوب خود علیرغم اینکه گلی نزد مطابق هفته های گذشته بهترین بازیکن میدان شناخته شد.



ادامه ی خبر...

شناسنامه ی داگلاس +کلیپ مهارتهای فردی
داگلاس پریرا دوس سانتوس .... 15/5/1369 .... شهر Monte Alegre برزیل .... پست تخصصی دفاع راست
.ادامه ...